Comodo udostępnił dla wszystkich administratorów odpowiedzialnych za zarządzanie i monitorowanie szereg produktów pod nazwą Comodo ONE: https://one.comodo.com Pomimo, że oprogramowanie jest jeszcze w fazie BETA, to producent już zachęca do wypróbowania aplikacji. Comodo ONE to zintegrowana w chmurze platforma, na którą składają się trzy aplikacje działające w ramach jednej usługi:
- Remote Monitoring & Management (RMM)
- Service Desk (Ticketing system)
- Patch Management (wspierane na tą chwilę systemy: Windows XP x86, Windows Vista x86 & x64, Windows 7, Windows 8, Windows 2003 Server (SP2 lub wyższy) x86 i x64, Windows 2003 Small Business Server, Windows 2003 Small Business Server R2, Windows 2008 Server (SP2 lub wyższy) x86 and x64, Windows 2008 Small Business Server, Windows 2008 Server R2, Windows 2011 Small Business Server, Windows 2012 Server, Ubuntu 12.4)
Ponadto producent zapewnia, że kolejne wersje Comodo ONE będą oferowały narzędzia do zarządzania flagowymi rozwiązaniami Comodo, a więc samymi Endpointami, konsolą administracyjną Comodo Endpoint Security Management (CESM), oraz konsolą Comodo Mobile Device Management (MDM). Na podstawie powyższych informacji można wysnuć tezę, że Comodo szykuje dla administratorów spójną webową konsolę z dostępem do wszystkich usług jednocześnie.
Czy ten artykuł był pomocny?
Oceniono: 0 razy