Fortinet poinformował o wprowadzeniu nowej, udostępnianej w chmurze usługi o nazwie FortiCare 360º. W ramach usługi FortiCare 360º dokonywana jest stała analiza sprawności rozwiązań FortiGate i FortiWiFi. Celem analizy jest wskazanie możliwości optymalizacji oraz szybka identyfikacja i rozwiązanie potencjalnych problemów. Korzystający z FortiCare 360º będą również otrzymywać comiesięczne audyty systemu bezpieczeństwa, zawierające indywidualne rekomendacje od ekspertów Fortinet. Pakiet FortiCare 360º zawiera dodatkowo całodobowe wsparcie techniczne i możliwość szybkiej wymiany uszkodzonego sprzętu.

Chmurowa usługa FortiCare 360º jest już dostępna dla klientów Fortinet na całym świecie. Dodatkowe informacje na temat usługi, w tym dotyczące cen, można uzyskać, kontaktując się z autoryzowanym dystrybutorem Fortinet w Polsce – firmą Veracomp.

AUTOR:

Adrian Ścibor

Podziel się