Kaspersky Lab z dumą informuje, że jego globalny zespół pomocy technicznej dla klientów uzyskał certyfikat ISO 9001:2015. Firma jako jedna z pierwszych została oceniona zgodnie z nową wersją tego standardu, który stanowi najbardziej ceniony na świecie certyfikat zarządzania jakością. Podczas audytu wykazano, że praktyki, zasady i systemy zarządzania działem pomocy technicznej Kaspersky Lab spełniają wszystkie uznawane standardy międzynarodowe.
Certyfikat ISO 9001:2015 został przyznany Kaspersky Lab w odniesieniu do globalnego działu pomocy technicznej dotyczącej rozwiązań bezpieczeństwa IT firmy dla konsumentów i klientów biznesowych w Europie, Ameryce Łacińskiej, Ameryce Północnej i Rosji.
Standard ISO 9001:2015 opiera się na wielu zasadach zarządzania jakością i obejmuje pięć głównych procesów, w tym: zarządzanie incydentami u klientów, zarządzanie incydentami krytycznymi, obsługa skarg dotyczących usług pomocy technicznej, zarządzanie wiedzą oraz wewnętrzne wsparcie użytkowników.
źródło: Kaspersky Lab
Czy ten artykuł był pomocny?
Oceniono: 0 razy