Pięć kolejnych lat razem: Kaspersky Lab przedłuża umowę sponsorską z zespołem Scuderia Ferrari

9 października 2015

Kaspersky Lab, jedna z najszybciej rozwijających się na świecie firm z branży cyberbezpieczeństwa, informuje o przedłużeniu swojej umowy sponsorskiej z zespołem wyścigowym Formuły 1 – Scuderia Ferrari. Nowy pięcioletni kontrakt będzie obowiązywał od 2017 do 2021 r.  

Jewgienij Kasperski, prezes i dyrektor generalny Kaspersky Lab, powiedział:

„To wielki i ważny dla nas dzień. Jestem podekscytowany, że przedłużamy naszą współpracę z zespołem Scuderia Ferrari. Chociaż działamy w różnych branżach, kierujemy się tymi samymi wartościami i dążymy do tego, aby być najlepszym w swojej dziedzinie. Czekam na więcej wyścigowych emocji i nowe triumfy Ferrari”.

Współpraca pomiędzy firmami została zapoczątkowana w 2010 r. i rozszerza się z roku na rok. Oprócz sponsorowania zespołu Scuderia Ferrari startującego w wyścigach Formuły 1 Kaspersky Lab opracował również projekt Kaspersky Motorsport. Inicjatywa ta obejmuje całą aktywność Kaspersky Lab w dziedzinie motoryzacji: od udziału w wyścigach i wspierania młodych utalentowanych kierowców po realizację swojej wizji bezpieczeństwa samochodów. 

Od 2013 r. współpraca pogłębiła się, a firma Ferrari wybrała Kaspersky Lab na swojego dostawcę pełnego wachlarza przełomowych technologii bezpieczeństwa IT. Współpraca techniczna oznacza nowy etap w relacjach między tymi dwiema firmami. Od legendarnego kompleksu fabryk w Maranello po sprzęt wykorzystywany w trakcie wyścigów – systemy IT Ferrari są chronione w każdym momencie przy pomocy rozwiązań bezpieczeństwa firmy Kaspersky Lab.

Komentując przedłużenie współpracy, Aleksander Mojsiejew, dyrektor zarządzający Kaspersky Lab na obszar Europy i twórca projektu Kaspersky Morotsport, powiedział:

„Nietrudno zauważyć, że chociaż działamy w różnych branżach, mamy wiele wspólnego z Ferrari. Obie firmy traktują jakość technologii oraz innowacje jako priorytet i podchodzą do swojej pracy z pasją. Jesteśmy bardzo dumni, że mamy inspirującego partnera, który nigdy nie przestaje się rozwijać”.

Informacje o sponsoringu

Kaspersky Lab po raz pierwszy nawiązał współpracę z zespołem Scuderia Ferrari w 2010 r. Od tego czasu partnerstwo między tymi firmami rozwija się. Od sezonu 2012 Formuły 1 logo Kaspersky Lab widnieje na nosie i po bokach bolidu, a także na kombinezonach i kaskach kierowców oraz na strojach zespołu. Więcej informacji na temat współpracy Kaspersky Lab z Ferrari znajduje się na stronie www.kasperskymotorsport.com.

Informacje o Kaspersky Motorsport

Głównym celem inicjatywy Kaspersky Motorsport, która powstała w 2015 r., jest realizacja własnej wizji firmy odnośnie bezpieczeństwa samochodów, przyczynienie się do rozwoju sportu motorowego oraz udział w mistrzostwach motoryzacyjnych, takich jak Blancpain Endurance Series. Od 2012 r. Kaspersky Lab wspiera młodego kierowcę Ferrari Academy, Antonio Fuoco, który w tym roku awansował do serii GP3, gdzie już kilkakrotnie ukończył wyścig, stając na podium. Więcej informacji dotyczących Kaspersky Motorsport znajduje się na stronie www.kasperskymotorsport.com

źródło: Kaspersky Lab

PODZIEL SIĘ:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
AUTOR: Adrian Ścibor
Redaktor prowadzący AVLab.pl i CheckLab.pl.
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Newsletter

BĄDŹ ZAWSZE NA BIEŻĄCO!

Newsletter

ZAPISZ SIĘ NA POWIADOMIENIA
BĄDŹ ZAWSZE NA BIEŻĄCO!
zapisz się

Bitdefender GravityZone Webinarium

Dowiedz się, co eksperci mówią o GravityZone

POLECANE PRODUKTY

YUBIKEY

Klucze zabezpieczające

100% ochrony przed phishingiem

Newsletter

BĄDŹ ZAWSZE NA BIEŻĄCO!

Newsletter

ZAPISZ SIĘ NA POWIADOMIENIA
BĄDŹ ZAWSZE NA BIEŻĄCO!
zapisz się

Newsletter

BĄDŹ ZAWSZE NA BIEŻĄCO!

Newsletter

ZAPISZ SIĘ NA POWIADOMIENIA E-MAIL I ZAWSZE BĄDŹ NA BIEŻĄCO!
zapisz się

POLECANE PRODUKTY

YUBICO

Klucze zabezpieczające

SILNE UWIERZYTELNIANIE DWUSKŁADNIKOWE, WIELOSKŁADNIKOWE I BEZ HASŁA

Bitdefender GravityZone Webinarium

Dowiedz się, co eksperci mówią o GravityZone