Wiodący polski operator komórkowy Play, posiadający ponad 15 milionów abonentów, oferuje sieciowe usługi cyberbezpieczeństwa od firmy Allot. Dzięki nim zapewni klientom indywidualnym ochronę przed złośliwym oprogramowaniem, wirusami, phishingiem i atakami ransomware. Wprowadzona do oferty operatora nowa usługa obejmuje plany: Bezpieczny internet, Bezpieczne Wi-Fi i antywirus, Czat z Cyber Ekspertem.
Allot Ltd. to izraelska firma high-tech, która produkuje sprzęt telekomunikacyjny, dostarcza rozwiązania w zakresie inteligencji sieciowej oraz bezpieczeństwa jako usługi (SECaaS) dla dostawców usług komunikacyjnych (CSPs) i przedsiębiorstw. Play, wdrażając w swoje sieci rozwiązania Allot, może zaoferować swoim klientom ochronę przed cyberzagrożeniami.
Usługa oferowana przez Play ma działać na urządzeniu (smartfonie, tablecie) bez instalowania jakiejkolwiek aplikacji.
Pakiet bezpieczeństwa Play
Po stronie klienta dostępny jest łatwy w użyciu interfejs graficzny, który zapewnia oznakowane alerty i raporty.
Komentarza dla Fundacji AVLab dla Cyberbpieczeństwa udzielił Seth Greenberg, Director Corporate Communications w Allot:
Incydenty związane z bezpieczeństwem są obsługiwane automatycznie przez rozwiązanie zintegrowane z siecią dostawcy usług komunikacyjnych. Informacje o zagrożeniach są aktualizowane zarówno automatycznie, gdy nowe typy ataków są rozpoznawane in the wild, jak i ręcznie, gdy są one wykrywane za pomocą analizy ludzkiej. Baza danych o zagrożeniach znajduje się w chmurze i dostarcza informacji o blokowaniu dla klientów końcowych.
Warto również przypomnieć, że mówimy o cyberbezpieczeństwie konsumenckim. Blokujemy wirusy, trojany i inne złośliwe oprogramowanie. W tej usłudze nie chronimy przedsiębiorstw przed naruszeniami danych i wyrafinowanymi włamaniami do sieci.
Seth Greenberg.
Bezpieczny internet
Ta usługa nie wymaga instalowania i konfiguracji żadnych aplikacji czy specjalnych ustawień na urządzeniu. Po aktywacji zostaje automatycznie włączona w warstwie sieci na numerze należącym do klienta. W ramach usługi, klient otrzymuje również dostęp do specjalnych raportów, w których może sprawdzić, ilu zagrożeń uniknął.
Bezpieczne Wi-Fi i antywirus
Aplikacja, która chroni przed niebezpieczeństwami w sieci także podczas połączenia z internetem za pomocą sieci Wi-Fi. Dzięki niej klient może logować się do sieci zewnętrznej z większym poczuciem bezpieczeństwa. Aplikacja blokuje niebezpieczne strony i aplikacje. Aby z niej korzystać, konieczne jest zainstalowanie zewnętrznej aplikacji na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.
Czat z Cyber Ekspertem
Dostęp do specjalnego czatu z ekspertem, który jest do dyspozycji klienta w razie wątpliwości czy problemów. Ekspert sprawdzi linki, które klient chce otworzyć, a także pomoże w momencie, gdy jego urządzenie zostanie zainfekowane. Dodatkowo, będzie stale dbał o bezpieczeństwo klienta, informując go o aktualnych zagrożeniach w sieci. Czat z Cyber Ekspertem to usługa, którą realizują prawdziwi specjaliści z firmy CyberRescue. Żeby otrzymywać powiadomienia i móc kontaktować się z ekspertem, wystarczy rozpocząć rozmowę na Messengerze.
Play ma wysoką świadomość cyberzagrożeń i chce dostarczać klientom łatwe do aktywacji rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo i komfort użytkowników. Najnowsza oferta pokazuje nasze zaangażowanie na rzecz ochrony klientów zarówno w sieci, jak i poza nią
Powiedział Mikkel Noesgaard, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Play.
Usługi można aktywować w dowolnym momencie i są dostępne dla osób korzystających z ofert abonamentowych, MIX a także na kartę. Korzystanie z usług przez pierwszy miesiąc jest bezpłatne, natomiast po tym terminie Bezpieczny internet kosztuje 6 zł miesięcznie, natomiast Pakiet bezpieczeństwa to jedyne 10 zł miesięcznie. Z usług można zrezygnować w dowolnym momencie.
Na specjalną ofertę mogą liczyć klienci usług na abonament, którzy podpisują nową umowę lub przedłużają obecną. Jeśli zdecydują się na Bezpieczny internet przez cały okres zobowiązania swojego kontraktu, wtedy miesięczna opłata za usługę wyniesie jedynie 3,99 zł miesięcznie.
Aktywacja usługi jest możliwa w aplikacji Play24, salonach sprzedaży lub przez kontakt telefoniczny pod numerem 790 500 500. Więcej szczegółów na temat obu usług można znaleźć na stronie play.pl.
Czy ten artykuł był pomocny?
Oceniono: 4 razy