Wejście w świat „zsynchronizowanego bezpieczeństwa”oferowanego przez Sophos stało się jeszcze łatwiejsze dzięki nowej odsłonie Programu Partnerskiego. Koncepcja sprzedaży wyłącznie przez sieć autoryzowanych partnerów wraz z rozszerzoną ofertą usług Managed Services oraz większym wsparciem sprzedaży umożliwia partnerom prowadzenie bardziej efektywnych działań na rynku.
Cztery dotychczasowe poziomy partnerskie (Authorized, Silver, Gold, Platinum) nie zmieniają się, ale zmodyfikowano warunki promocji na kolejny szczebel, aby ułatwić partnerom rozwój i czerpanie większych zysków z realizowanych projektów.
Skuteczne rozwiązanie bezpieczeństwa IT można zapewnić tylko wtedy, gdy zaadresujemy indywidualne potrzeby klienta. To wymaga spersonalizowanego doradztwa i holistycznego podejścia. To moment, w którym o sukcesie decyduje praca zespołowa Sophos i naszych partnerów. Konsekwentnie realizujemy model, w którym 100% naszej sprzedaży odbywa się przez naszych partnerów – całkowicie polegamy na naszych autoryzowanych partnerach oraz na ścisłej i transparentnej współpracy z nimi. Nasz nowy program partnerski premiuje efektywność działań partnerów, stając się idealnym punktem wyjścia dla wszystkich, którzy chcieliby dalej rozwijać biznes w zakresie bezpieczeństwa IT i traktować go jako zabezpieczenie na przyszłość, inwestując w innowacyjne technologie Sophos
– komentuje Maciej Kotowicz, Channel Account Executive w Sophos
Współpraca z Sophos jest wspierana przez narzędzia dostępne na portalu dla partnerów – w ramach nowego programu partnerskiego ich działanie zostało zmodyfikowane i usprawnione. W ofercie Managed Services, w ramach programu MSP Connect, partnerzy mogą zaoferować swoim klientom kompleksową ochronę realizowaną w formie usługi. MSP Flex to świetne narzędzie zarówno dla partnerów, którzy dopiero chcieliby rozpocząć działalność w tej dziedzinie biznesu, jak i dla firm, których model biznesowy u zarania zakłada czerpanie znacznej części przychodów ze świadczenia własnych usług. Odpowiednie know-how jest udostępniane w ramach dedykowanych szkoleń i potwierdzane stosownym programem certyfikacyjnym.
Chcemy wraz z naszymi partnerami generować nowe leady i zdobywać nowych klientów. Z tego względu, oprócz zmian organizacyjnych, wdrożyliśmy zmiany w zakresie procesu rejestracji projektów. Przez ostatnie kilka miesięcy bardzo intensywnie wsłuchiwaliśmy się w oczekiwania i potrzeby partnerów, aby ustalić, co doceniają w naszej ofercie oraz co możemy robić jeszcze lepiej niż dotychczas. Modyfikacje programu umożliwiają lepsze wykorzystanie zalet naszego Synchronized Security, a tym samym zwiększanie konkurencyjności naszych partnerów na rynku rozwiązań z obszaru bezpieczeństwa IT. Nie skupiamy się wyłącznie na projektach dotyczących stricte urządzeń końcowych czy bram sieciowych, ale świadomie zgłębiamy nowe, złożone zagadnienia bezpieczeństwa IT, związane bezpośrednio z biznesem naszych klientów, które pojawiają się wraz z rozwojem technologii. Przykładem mogą być rozwiązania chmurowe i Cloud Optix, który niedawno pojawił się w naszej ofercie. Chcemy wspierać naszych partnerów, oferując im doradztwo zarówno w zakresie rozwoju już wdrożonych rozwiązań, jak i pomocy w skutecznym zdobywaniu nowych klientów.
– komentuje Maciej Kotowicz.
Czy ten artykuł był pomocny?
Oceniono: 0 razy