Panda Security wprowadza do swojego rozwiązania Panda Cloud Management Systems – możliwość zarządzania urządzeniami z systemami operacyjnymi Windows, Mac, Linux a także tabletami i smartfonami (iOS, Android) z jednej kosnoli internetowej.
Rozwiązanie Panda Cloud Systems Management (PCSM) zostało zaprojektowane, aby pomóc firmom monitorować i obsługiwać wszystkie typy urządzeń w swoich sieciach komputerowych, zarówno w biurze jak i podczas podróży.
Nowe funkcje obejmują zarządzanie drukarką za pomocą protokołu SNMP, który umożliwia administratorom konfigurowanie stanu drukarki, śledzenie zużycia papieru, tonera, itp.
Dziennik aktywności
Nowa wersja PCSM posiada także nowy dziennik aktywności. Każde działanie, które odbywa się na komputerach użytkowników są rejestrowane w raporcie, dając administratorom możliwość wyszukiwania i filtrowania danych eksportowanych do dziennika. Funkcja ta zapewnia szczegółowy, pełny wgląd do aktywności sieciowej, tak aby administratorzy mogli zobaczyć w każdej chwili, kiedy i jakie działania zostały wykonane przez każdego użytkownika.
Dodatkowo, rozwiązanie zapewnia prewencyjne środki bezpieczeństwa, takie jak uwierzytelnienie dwukierunkowego dostępu do konsoli internetowej PCSM.
Linux Device Management
Do PCSM wdrożono też obsługę systemu Linux jako możliwość wieloplatformowego zarządzania systemami. Funkcja jest dostępna dla komputerów z Linux Ubuntu i Red Hat a informacje w konsoli zawierają spis sprzętu i oprogramowania. Dodatkowo rozwiązanie umożliwia zdalny dostęp do komputerów w sieci za pomocą interfejsu linii poleceń, i zawiera zaawansowane narzędzia systemowe, takie jak Shell, restart, zamknij, transferuj pliki, uśpij itp.
Nowe funkcje wprowadzone do PCSM mogą przynieść znaczące korzyści dla firm, ułatwiając zarządzanie IT i redukcję kosztów. Wraz z wprowadzeniem nowych usług, Panda Security wzmacnia swoje zaangażowanie w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, które zmniejszają złożoność zarządzania bezpieczeństwem. Dzięki Panda Cloud System Managment partnerzy otrzymują łatwe w obsłudze, scentralizowane narzędzia zarządzania, które zmniejsza czas konserwacji i kosztów tych operacji, poprawia marże i przychody a także stanowi wartość dodaną dla klientów.
Czy ten artykuł był pomocny?
Oceniono: 0 razy