Oficjalnie mamy „nową Pandę”. Dzisiaj na swoim blogu hiszpańska firma Panda Security znana z programów antywirusowych dla biznesu Panda Cloud Office Protection (PCOP), Panda Cloud Management Systems (PCMS) oraz z programów dla użytkowników domowych informuje, że zmienia swoje logo oraz wprowadza nowy pięcioletni plan strategiczny.
Z okazji 25-celia działalności Hiszpanie postanowili pokazać światu nowy plan strategiczny oraz swoją nową identyfikację wizualną, która „wykracza daleko poza wizerunek marki”. Nowe logo symbolizuje zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną transformację, odzwierciedla nowe wartości i przemiany firmy. Zmiana ta planowana była od ponad roku i tworzona była przy pomocy oddziałów firmy z całego świata.
Inicjatywa rebrandingu dla Hiszpanów jest tylko początkiem zmian, które ma rozpocząć pięcioletni pan strategiczny oparty na wzroście, nowych technologiach oraz ekspansji marki i produktu na rynki międzynarodowe. Plan ten zakłada również dwukrotnie szybsze tempo rozwoju i prac nad bezpieczeństwem komputerów, a integracja i unifikacja technologii stosowanych przez klientów Pandy w produktach firmy obejmować będzie także urządzenia mobilne oraz urządzenia internetu rzeczy.
Czy ten artykuł był pomocny?
Oceniono: 0 razy