Kaspersky Lab uzyskuje certyfikat ISO 9001:2015 dla działu pomocy techniczne

Kaspersky Lab z dumą informuje, że jego globalny zespół pomocy technicznej dla klientów uzyskał certyfikat ISO 9001:2015. Firma jako jedna z pierwszych została oceniona zgodnie z nową wersją tego standardu, który stanowi najbardziej ceniony na świecie certyfikat zarządzania jakością. Podczas audytu wykazano, że praktyki, zasady i systemy zarządzania działem pomocy technicznej Kaspersky Lab spełniają wszystkie uznawane standardy międzynarodowe.
 
Certyfikat ISO 9001:2015 został przyznany Kaspersky Lab w odniesieniu do globalnego działu pomocy technicznej dotyczącej rozwiązań bezpieczeństwa IT firmy dla konsumentów i klientów biznesowych w Europie, Ameryce Łacińskiej, Ameryce Północnej i Rosji.     
 
Standard ISO 9001:2015 opiera się na wielu zasadach zarządzania jakością i obejmuje pięć głównych procesów, w tym: zarządzanie incydentami u klientów, zarządzanie incydentami krytycznymi, obsługa skarg dotyczących usług pomocy technicznej, zarządzanie wiedzą oraz wewnętrzne wsparcie użytkowników. 

źródło: Kaspersky Lab



Zapoznaj się z naszą ofertą

Jeśli zajmujesz się sprzedażą rozwiązań zabezpieczających, jesteś dystrybutorem, autoryzowanym partnerem lub producentem i chciałbyś na portalu AVLab zaprezentować swoje portfolio gronu potencjalnych odbiorców, zareklamować wydarzenie, oprogramowanie, sprzęt lub inne usługi — po prostu napisz do nas. A może mialeś/aś do czynienia z ransomware? Pomagamy też w odszyfrowaniu plików.
Czytaj więcej